Nije svejedno donacija COVID-19

U situaciju u kojoj se preko noći našao čitav svet, solidarnost i zajedništvo postali su suštinski važni. Domaća kompanija Nectar, od samog početka krize brojnim akcijama pokazala je da nije svejedno da li smo tu jedni za druge.

Sa željom da pruži konkretnu podršku u skladu sa mogućnostima, u protekla dva meseca sprovela je niz humanitarnih aktivnosti pokazujući solidarnost na delu.

Jedan od najvećih izazova u vezi sa širenjem Covid-19 je kako da se što pre utvrdi ko je zaražen i da se testiraju svi njihovi kontakti. Upravo zato, Nectar se na samom početku krize odazvao apelima i kroz Nije Svejedno Fondaciju donirao 5 miliona dinara  za nabavku testova za dijagnostiku virusa COVID-19 kako bi se priključio naporima u sprečavanju širenja epidemije.

Kompanija je isto tako obezbedila proizvode za privremene bolnce i volonterske centre širom Srbije, uputivši robne donacije u svim zemljama u kojima posluje. Kao podrska zdravstvenom sistemu, pred Usrks, na adrese privremenih bolnica u Beogradu, Novom Sadu i Nišu stiglo je 37.000 Nectar proizvoda – 100% sokova i nektara bogate nutritivne vrednosti, ledenih čajeva i Heba vode ukupne vrednosti preko 1.100.000 dinara. Aktivno je pomagala u svim zemljama u kojima posluje, u Severnoj Makedoniji  preko Crvenog Krsta donirani su proizvodi za pacijente u infektivnim klinikama u nekoliko gradova, dok je u Sloveniji  kompanija  Fructal donirala 20.000 litara etil-alkohola Republici Sloveniji za pripremu dezinfekcijskih sredstava.

Kao podrška pojedinicima, beskucnicima, ugrozenim porodicama kompanija je prikljucila i akciji #wakeup call, koji sprovodi Marketing mreza o donirala svoje proizvode, ali i odazvala drugim apelima i u saradnji i sa Adria mediom donirala svoje proizvode Banci hrane.

Osim pomoći u društveno odgovornom smislu, svoj doprinos i solidarnost Nectar je pokazao i odgovornim porukama, na simboličan način – izmenom logotipa, poput mnogih svetskih kompanija.  Logo kompanije privremeno je izmešten iz elipse u oblik kuće, a na različitim kanalima komunikacije, i sama slova sadržana u nazivu kompanije dobila su prostor za sebe, simbolišući tako fizičku distancu nužnu za sprečavanje širenja novog virusa. Nectar je time želeo svima da pošalje važnu poruku, da, iako razdvojeni, nikad nismo bili bliži. U tim danima, najvažnije je bilo da svi ostanemo kod kuće ukoliko nam poslovne obaveze dozvoljavaju i da ne izlazimo bez preke potrebe. Ovaj komunikacioni pristup govori upravo to.

Nectar je vredno radio da omogući nesmetanu dostupnost  svojih proizvoda na tržištu i tokom vanrednog stanja. Pogoni Nectara su radili nesmetano, od proizvodnje, preko transporta i logistike do distribucije proizvoda u sve radnje. Glavni prioritet je zaštita zdravlja zaposlenih tako da su zaposleni u ovoj kompaniji  zaštićeni u svakom koraku koji je potrebno napraviti kako potrošači ne bi ostali bez svojih Nectar proizvoda. Zaposleni kompanije aktvno su učestvovali u porukama podrške putem društvenih mreža, kako bi podržali svoje kolege, sve one koji su ili na radnom mestu ili rade od kuće i poslali im poruku da ostanu bezbedni i da se pridržavaju svih mera, jer iako razdvojeni nikada nismo bili bliži.

NIJE SVEJEDNO kako reagujemo, kako se ponašamo i kako štitimo sebe i druge.